Knepig vecka..

Vilken konstig vecka...
känns som att det är en dag som inte finns idag
känns inte som jag vart i skolan den här veckan
känns verkligen inte som onsdag.
fast kanske inte så konstigt, det är reserv vecka, och jag är ganska ledig
måndag började jag kl ETT och slutade 10 i 4.
tisdag började jag kl ETT och slutade 5
onsdag (idag) började jag kvart över TRE och slutade typ 4
torsdag börjar jag klockan 20 över TVÅ och slutar kl 5
fredag är vanlig dag... tråkigt som fan.

jobbig vecka
tisdag - redovisning, onsdag - prov, torsdag - prov, fredag - individuellt val
VAFAN SKA MAN VÄLJA? jag har inte en aning !!!!
får ju panik, hinner inte kolla på det förrän imorn dessutom!!
jävlar va jobbigt!!!

nu ska jag fortsätta läsa om rabelais och hans böcker-som-jag-inte-vet-vad-dom-heter-för-dom-är-franska.
sen ska jag läsa om cervantes och hans bok don quijote
sen ska jag läsa om shakespeare och alla hans 1000000 kända verk
sen ska jag läsa om la fontaine och han vet jag inget om
sen ska jag läsa om svensken stiernhielm som har skrivit hercules.
sen ska jag läsa om svensk historia på 1600-talet, typ drottning elisabeth eller nåt sånt.. ingen aning

hejrå
orka detta inlägg
jobbigast ever läs aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0