Gott och Blandat

IDAG ÄR DET VÅR!
BÄSTA DAGEN
ALLA HR VARIT GLADA IDAG

jag ställde klockan på 8
åkte till stan kl 10
köpte byxor, bh och leopardbikini.
mamma tyckte att behån var tjusig.
sen gick jag till tandläkarn i haga 11.40
innan det hann jag glida in på sjökvistens och köpa en baguette
tandläkarn gick fort.
blev klar 12.08
fick inte äta på typ två timmar, nähä, tänkte jag, jag har ju en baguette i väskan och jag är hungrig.
så jag sket i det hon sa, och åt baguetten lite tidigare.
påväg mot torget för att ta bussen till skolan, möter jag Jennifer
vi pratade om hur jävla skönt det är med vår, men att det troligen kommer ta ett tag tills alla snöhögar är borta, men vad gör det när värmen äntligen är här?
på torget träffade vi sofie, och vi åkte till skolan för att ha mediakommunikation hela dagen.
klockan blev 13.00 och jag åt min baguette
och Ola sade till mig att jag fick ett starkt VG på provet jag gjorde förra veckan :D
blev glad
sen gick dagen och alla var glada som sagt.
Johan har ny mobil och nytt nummer
alla ville prova den för det var COOOOL (H)
jag och 18-årige richard fotade i studion till ett grupparbete, en liten skiss så att säga
klamydia

nu är min syster i London
gött för henne, gött för mig
12 grader och molnigt (6)
vi har SOL OCH VARMT!!! :D:D
sverige är bäst

dagen blir inte sämre av att det är säsongsstart av LOST ikväll!! BÄST!
nu ska jag äta lite gott och blandat och ladda inför andra avenyn som senare övergår till lost
HARE BRA I SOLEN!!!

Kommentarer
Postat av: mallosh

marie är glad :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-03-17 @ 22:21:40
Postat av: linkan

lepopard

2009-03-17 @ 22:56:06
Postat av: gunde

leopard, alexander bard?

2009-03-18 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0