En timme

Jävlar!
Deep sleep fungerade
eller ja, det beror väl egentligen på hur det skulle funka
eftersom det heter deep sleep tänkte jag att man skulle få en djup sömn och vara utvilad när man vaknade, och så var det för mig, jag gick upp direkt när klockan ringde, när jag annars brukar ligga och dra mig i sängen i en timme.
Medan det för Malin var lite svårare att vakna... men hon tyckte också att det funkade.. hon somnade kanske snabbare istället, vad vet jag?
att det funkar vet jag ialla fall!

Idag fick vi sluta en timme tidigare i skolan.
rätt gött
gött som fan faktiskt
14.20 fick vi gå hem! :D

Albin var i skolan idag
han var snel
han var bra
han är BÄST!!
jag ska träffa Albin snart, jag längtar
Albin

nu är klockan 8 minuter över 11
och jag ska faktiskt sova
dock börjar jag halv 3 imorn.
men jag ska väl till skolan ungefär en haltimme tidigare och prata med syo
för det står fel i mina poäng, så jag måste fråga hur jag ska göra
för jag fattar ingenting längre.

deep sleep <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0