1600

skön dag
började 14.20 med ett prov direkt
men ställde klockan på 8 för att plugga
för jag kände att jag inte kunde nåt när jag gick och la mig kvällen innan.
så, där satt jag, i köket och pluggade och pluggade lite mer
pluggade väldigt mycket faktiskt
men..
jag fick inte in nånting i huvet
jag kunde läsa hur många gåner som helst, men inget fastnade
till sist hittade jag min pluggmetod och det mesta fastnade faktiskt.

när jag väl satt inne i klassrummet och skulle göra provet:
vafan är detta för frågor?
jag som hade lärt mig om författarnas liv, och deras böcker...
deras liv var ju helt meningslöst, men böckernas kunskap behövdes.
sen var det väl några småfel jag hade också, på frågor jag inte riktigt förstod,
men jag hoppas på ett G, för nu fan vill jag inte göra mer omprov!!!

valade individuellt val nyss
1a hand pass 1: FOTO A
2a hand pass 1: Psykologi A och Svenska C

1a hand pass 2: SAMHÄLLSKUNSKAP B
2a hand pass 2: Psykologi A och Svenska C

jag valde samma 2a hands val på båda passen, eftersom det fanns verkligen inget mera jag skulle kunna tänka mig läsa. kruxet med detta kan bli att jag inte får når något av mina 1a hans val och får båda 2a handsvalen. men då får jag väl lösa det då, för nu orkar jag verkligen inte bry mig. och egentligen vill jag inte ens läsa psykologi och svenska, men det var det enda jag skulle kunna tänka mig läsa, HOPPAS innerligen att jag får mina båda 1a hands val!!!

http://uttrakad.se/   <-- bästa sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0