TRÖTT

Idag har jag varit trött hela dagen.
Jag vaknade en timme försent, men hann till skolan i tid utan att stressa ändå.
Påväg till skolan somnade jag nästan i bussen, och i skolan somnade jag nästan i klassrummet.
Sen gick det över en stund, men kom tillbaka på svenskan.
På idrotten var jag jättepigg, och sprang runt och gjorde massa konstiga grejer
Och nu när jag kom hem är det nästan värst, jag vill bara lägga mig i sängen och somna, fast det vill jag ändå inte, för om jag somnar kommer jag aldrig vakna.

Btw, på idrotten idag hade vi afrikansk dans. Stefan var helt jävla galen, jag har aldrig sett något roligare i hela mitt liv! önskar att jag kunde visa en en inspelning, men den finns endast på Lisas mobil..
Stefan berättade även att han fyller 30 nästa vecka. han ska få något av oss på idrotten. Han sa att han skulle vara en grinig gubbe också, eftersom det är hans sista lektion på torsdagar, och för att han har 30 års kris.. hahaha, om vi är snälla och ger honom en tårta så blir han kanske inte en grinig gubbe.

Nu sitter jag och fryser, det har jag också gjort hela dagen, jag fryser alltid när jag är trött!

Nu måste jag faktiskt lägga mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: malll

ja gillar eran steffo

2009-01-15 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0