Söndag

Lördag:
Dagen började som vanligt, helt vanligt.
sen blev klockan 17.45 och jag gick till Linnea.
Jag kom först, men strax där efter kom Malin och sen kom Helena, med sig hade hon en kaka.
Jag och Linnea gick ut och skulle möta lisa, gick in på OKQ8 och köpte dricka, sen gick tillbaka till Linneas hus där Malin och Helena väntade på oss, dom hade beställt pizza till oss.
Vi väntade på pizza gubben ett tag, sen efter ett tag kom han
han var rolig, han gick in i huset och stängde dörren bakom sig: har ni tjejfest?
Sen tog vi pizzorna och kebabtallrikarna och åt, jävlar va gott det var.
Sen lekte vi lite, och Ludde ringde och ville att vi skulle komma till Johan.
Vi åkte till Johan, där vare fest, vi tog med oss en kaka som alla älskade.

Förfest och middag hos Linnea

Hos Johan

Linda kom, brun och fin från Thailand

Senare kom Rickard och Richard, och ungefär en timme senare skulle jag hem.
Jag ville aldrig hem, hade så jävla kul, och det här ska bli igen!! :D
Roligaste kvällen på länge länge. Verkligen tack till Johan!!

Nu:
Sitter och tittar på bilder och filmer från igår, och tänker tillbaka och diskuterar med folk som var där.
Nu ska jag gå och ta en vaniljmunk och lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0