FRRRRRRREDAG

gött att det är fredag
gött att jag är hemma fast jag egentligen vill festa.
jag har så jävla tråkigt, för alla är på fest.
 Kollade på lets dance förut, lite tidsfördriv, ganska tråkigt.

Jag är trött, orkar inte göra nånting. ska sova tidigt inatt tror jag.
eller innan 2 ialla fall!
måste vara någolunda pigg imorgon!!

Nästa vecka blir schön.

Måndag börjar jag 12.40
Tisdag börjar jag 12.50
Onsdag är jag ledig
Torsdag börjar jag 14.20
Fredag är vanlig dag.

Gött med reserv vecka!!!
Eller just det! FAN
jag kanske måste till skolan på onsdag och göra den där jävla boken!!
vill inte.

nu har jag ont i huvet, som jag alltid har nu för tiden,
trött är jag också alltid, och fryser gör jag jämt
vet inte vad felet är.

hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0