Day and Night

Hejsan svejsan hallå där

Igår var jag på uno med mina vänner och kollade på Malins brors speling.
Dom var faktiskt jävligt sköna, tyckte jag.
Dom som stog framför oss i publiken var litte roliga...

Sen gick vi till BK och åt mat, jag hade inga pengar, men med turen med mig hittar och en och en halv 20-lapp på golvet. YES gratis stor pomfritt tänker jag, och går och köper. (den halva tjugan kunde jag inte använda, eftersom jag inte hittade den andra halvan). vi såg en man med hemska, hemska tvångstankar, han stog före mig i kön, när han hade beställt maten var han tvungen att lyfta på brickan 4-5 gånger sen blinka ungefär lika många gågner, sen sa han NU och så gick han. Sen skulle han hämta servetter och sånt, han knackade 3 gånger på servetterna och sen blinka nåra gånger, sen gick han till bordet. När han satte sig ner pustade han ut, och tänkte väl typ "åh, nu händer inget illa". Sen när han skulle resa sig från soffan, och köpa mer var han tvungen att ställa sig upp jättemånga gånger. sen gick han.
Det var hemskt, fyfan va jobbigt att ha sånna tvångstankar.

Sen satt vi på BK en stund, sen tog vi bussen till orrholmen, på bussen träffade vi våra vänner som också skulle dit, när vi väl kom fram.... redan på fem miuter inser man att det är bästa lokalfesten någonsin, här vill vi verkligen in!!... eller så var det HELT tvärtom, har aldrig varit med om en tråkigare lokalfest. Jag var inte där länge, gick in till stan med Hugo Hjalmar och Sebastian till Day and Night. sen åkte jag hem
Slut

Kommentarer
Postat av: Rupert

din blogg äger!

2009-01-17 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0