Dans

Idag började dansen igen, efter lovet i slutet av november.
Det var roligt, vi är bara 8 st i gruppen, men bara 5 st var där idag. gött att har plats att röra sig, till skillnad från dansen på onsdagar där danssalen är så full att det är svårt att röra sig.
Nu har jag ont i armar och mage på grund av styrkan, men vad gör det, "då märker man att det händer nåt" som min kloka vän sa.

Nu har min mamma trixat ihop en ny regel..
datorn måste vara avstängd före klockan tolv på kvällen på vardagar.
på helgen får jag sitta lite längre, men vet inte hur länge, till ett skulle jag tro... eller hoppas
orka henne, hon är fett jobbig.

Nu ska jag skriva om sexuella trakasserier på arbestplatsen en stund
sen ska jag skriva lite om mitt multimedia arbete
sen ska jag göra klart mitt multimedia arbete.

tjena, tjabba, hallå, nej hejdå





okej?

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockan tolv är på tok försent maroo

2009-01-29 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0