Beatels

IGÅR
bästa kvällen hos Mallan
jag, linnea, derya var där, vi var galna till mamma mia, sjöng och dansa och var vilda,
sen gick en lampa sönder, vi limma, sen var vi glada igen.
sen blev vi trötta och varma och gick upp och åt, jag åt cornflakes, derya åt apelsin, och dom drack te.
sen gick vi ner igen och prata litte, sen ringer lude från johans mobil, och säger att dom är påväg till oss.
sen lägger han på, sen lite senare ringer bote och undrar vart dom ska, dom ska upp för två backar åt höger sen är huset där, var min förklaring, vi gick ut och mötte dom, men vi gick inte långt, för dom var precis utanför huset.
Vi gick in, sjöng mamma mia igen, sen prata vi i soffan, jag blev mobbad, Ludde tog alla bilder från Linneas mobil till sin egen mobil, och var lite jobbig, sen efter ett tag åkte vi hem! jag kom hem 4.10 ungefär, minns inte vad som hände när jag kom hem, minns bara att jag trodde jag var i fel hus, sen somnade jag nog.

IDAG
Jag och Linnea var och kolla på Beatelsmusikalen på arenan,
jälar va bra den var!!! vill se den igen. verkligen.

NU
sitter jag här och är så himla festsugen.
jag vill UT!
NU på dirren, ingen har en fest att gå till, men vänta bara, snart så.
Jag får fest sms i mobilen, dom gör mig inte så mycket gladare eftersom dom bara vill reta mig för att jag är liten och inte kommer in på arena, jag vill inte ens dit lixom.. vafan tror dom.

hejrå
NEEJ fan det blev för långt
orka

Kommentarer
Postat av: MALLOSH

JAG GILLAR LÅNGT OK?!

2009-01-31 @ 19:34:14
Postat av: Robin Andersson

klem

2009-02-02 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0