Stress

Sorry im late
jag har inte haft tid att skriva här på någon vecka nu
tänkte ta mig tid till det nu, fast jag egentligen inte hinner
menmen
såhär är läget

- 2ornas musikal
Stressigt som fan, hinner inte sova, hinner inte vara hemma, hinner inte plugga.
Jag har prov imorgon, och jag har inte hunnit öppna boken, tur som jag har fick jag flytta fram det en vecka.
Jag måste vila, jag är sjuk och jag blir ju inte precis friskare av att vara igång hela tiden.
men hemma hinner jag inte vara.
Ett tips till alla: var inte i skolan en hel helg, det klarar man inte av, speciellt inte när man är sjuk.
Idag slutade jag halv 9 på kvällen, och jag har haft ont i huvet konstant sen i fredags
på grund av att det inte finns någon luft i sundsta aulan och för att jag redan är förkyld, täppt i näsan och öronen (om det inte är öroninflamation)
Mitt huve gör att jag får svårt att koncentrera mig, och jag har för mycket saker i huvet som jag inte hinner tänka på.
MEN jag ska inte klaga, vi har ju faktiskt väldigt kul där inne!!
det är ju nästan lite att man längtar tills man ska dit igen.
Imorgon börjar hag halv 9, vi ska programmera klart allt ljus. det måste vara klart kl 11, för då är det genomdrag. detta ska vi klara, vi är effektiva ska ni veta. hoppas vi får sluta efter genomdraget!

På onsdag är det premiär, då ska vi ut och äta på kvällen, mycket trevligt! :D

detta kändes som ett enda klago inlägg, men det skiter jag i, för det är det enda jag hinner tänka på nu, och allt annat lägger jag undan tills detta är klart.

Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0