gratis

ojdå, jag tror att mina läsare har gått över till malins blogg, eftersom hon har fått så många nya och jag har fått mycke mindre, kan väl dock bero på att jag aldrig uppdaterar, men tiden räcker inte riktigt till.

idag är det fredagen den trettonde, inget illa har hänt än, men det är ju hela kvällen kvar.
vi vill ut ikväll, men jag vet inte ritkigt hur det blir med den saken...

och nu när jag sitter här och spelar på min gitarr
dyker tanken upp att jag vill ha en stålsträngad gitarr och en akustisk bas.
tänk om saker man ville ha skulle vara mycket billigare (eller gratis) då skulle man inte behöva få ångest över att man inte kan köpa det. fast då skulle det iofs vara saker överallt och det skulle vara ganska trålkigt om man kunde få allt man ville ha faktikst. men en akustisk bas och keyboard ska jag väl faktikst köpa!! :D:D
när jag får pengar över, blir väl om ett år, men köpa ska jag.

nu hoppas jag på party-time
BYE

Kommentarer
Postat av: Anon

Nej, det är för att din blogg suger åsneballe.

2009-02-13 @ 20:58:27
Postat av: malla

så läser han den enssssss

2009-02-14 @ 13:58:05
Postat av: linna

anon suger åsneballe

2009-02-23 @ 13:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0