Fettisdag?

varför är det fettisdag idag?
det står i min almanacka att det var 5 februari
men det är inte sant
den är feltryckt
måste den vara.

Nu är jag ensam hemma för jag har lov, det har ingen annan!
gött som fan
musik på hög volym
och snart ska jag till stan med mallan
vi är förövrigt så jävla glada!!! :D:D:D:D:D
och när man ser att det snart är vår blir man ännu gladare :D:D
Tänke ha skinnjacka idag också, men det väntar jag med

Vi ska till peace också 22-27 juni
jag malin linnea
the kooks!!!
backyard babies, mötley crüe, the soundtrack of our lives, promoe, pete doherty, timbuktu är några av dom jag vill se, men jag kommer inte få se alla, för malin och linnea kommer inte vilja se dom.
men THE KOOKS blir en favorit i repris från förra året! och det var bäst! :D:D:D

heje

Kommentarer
Postat av: MAL

men varrå itne vill se? jag vill se alla utom mötel och backyard

2009-02-24 @ 16:08:07
Postat av: Albin

Du verkar ha det bra hemma i Sverige! :)

Och jag saknar dig as mycket. Det blir att ses nar jag kommer hem. DET KOSTAR SEX <3

2009-02-25 @ 13:20:52
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0